Wednesday, November 3, 2010

pengalaman aku di minggu orientasi

wahhhhhhh...seumur hidup aku xpernah lalui minggu orientasi yang mencabar seperti ini..dulu masa zaman sekolah boleh la kita buli orang tapi sekarang?....masa kat kolej seminggu awal lepas pendaftaran..yang 2 paling aku sakit..aku ni dah la xleh makan banyak2 tapi makan banyak..sape makan xabis..kena marah..terima kasih banyak2 AYA kerana selalu cover aku depan PM...
benda yang paling kelakar bila kana buat cheers..huhuhuhu sampai lebam paha aku ni..cilaka, cilaka, cau..cau..
huuhuhu memang da best!!!!!!!
orientasi kat fac pulak paling mencabar..buat kat raudah, Gombak...macam2 kami buat..sebagai bakal guru kan kena mantap dari segi fizikal dan rohani..night walk kena kejar hantu, jungle tracking penat satu badan, halangan mandi lumpur...waaaaa tapi tetap mantap!!!!!!!!!!





No comments:

Post a Comment